Ampumasimulaattori

Simulaattori hanke on saatu päätökseen kiitettävin arvosanoin. ELY-keskus suoritti oman tarkistuksensa ja kaikki oli kunnossa. Simulattori hanke oli päässyt arvalla mukaan Mavin satunnais tarkastukseen joka oli erittäin perinpohjainen. Tässä tarkastuksessa käytiin kaikki kuitit, tuntilistat ja toimenpide kohteet läpi erittäin tarkasti ja tuloksena oli täysin puhtaat paperit kaikilta kohdin.

Vuoden 2017 alusta on ruvettu pitämään harjoitus ammuntoja keskiviikkoisin ampuja määrän vaihdellessa 6-12 välillä.

5.6.2016 Simulaattoria on päästy parinviikon aikana testailemaan ja pientä hienosäätöä tarvitsee vielä tehdä, mutta ampumista se ei haittaa. Tällähetkellä "puutelistalla" on lattian laatoitus, listojen ja oven asennus sekä muutama johdotus homma. Lisäksi odottelemme simway hunt 2016 päivityksen saapumista jolloin pääsemme kokeilemaan karhun pyyntiä.

Seuramme tiloihin on valmistumassa SimWay Hunt ammuntasimulaattori, joka mahdollistaa monipuolisen ampumaharjoittelun. Suurena apuna tässäkin hankkeessa on ollut Pirityiset ry jonka kautta on saatu haettua Leader-rahoitusta.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.